HTML

tegnap-ma-holnap

Friss topikok

  • harkálynuni: A tegnap-ma-holnap bejegyzéseden -ahányszor csak elolvasom- könnyezem. Egy ilyen megírásához kevés... (2009.10.16. 14:57) + -

Címkék

Szemfény-vesztő

2011.09.27. 14:29 Pa Tay

 

   Pedig hogy vártam ezt az előadást! A beharangszó cunamija végigsöpört az utcákon. Az emberek bódultan tódultak a megfeszített ponyvája alá, hogy minél közelebb lehessenek Hozzá. A sátor megtelt, a messzebbiek tápcsövön keresztül. Az Övéi a padsorok között árulták a portrékáját.
- Mokráciát tessék! Itt a mokrácia! - hangzott mindenfelől.
Ekkor valaki felkiáltott:
- Nincs is mokrácia!
- De! Mokrácia márpedig van! Majd meglátják! - harsant fel a kufárfanfár.
   Ekkor megjelent a porondon Ő, a Nagy Bűbájvész. A kezében izzott a varázspálca, mint parázspálca.
- Csak a kezemet tessék figyelni!! - darazsalta zümmögve egyre. Csukott szemmel fejemet a szárnyam alá szorítottam, és csak pörögtem egyre. Valami bódolt hódulat lett úrrá rajtam.
  Mire a kakas négyet kakukkolt, oda lett a szemfényem. Rábíztam, és Ő elvesztette.
  Most itt bátorkálok vakond, fogcsikarva. Se sátor, se cirkusz, se kenyér. Se mokrácia: se lejt.
   Én, amit kért, teljesítettem: vegyem döntetlenre. (Nem egyes! Nem kettes! A neve mellé X!!!) Lehet, hogy a képemet se viseli már? Csak mutatja. A képet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eszel.blog.hu/api/trackback/id/tr386350245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása