HTML

tegnap-ma-holnap

Friss topikok

  • harkálynuni: A tegnap-ma-holnap bejegyzéseden -ahányszor csak elolvasom- könnyezem. Egy ilyen megírásához kevés... (2009.10.16. 14:57) + -

Címkék

Advent

2009.06.17. 14:15 Pa Tay

Amikor először kerültem erre a posztra, nagyon akartam. Mindent megtettem érte, minden követ (és kőnek látszó személyt) megmozgattam a siker érdekében. A lánglelkű küldetéstudat és a morális gátlástalanság között tulajdonképpen nincs sok különbség. Mint a darabolós gyilkos és a sebészprofesszor közt se. Vagy az eszme és a rögeszme között.
Most? Kezdettől fogva a csodára várok. Előbb, hogy nem fog bekövetkezni, később pedig, hogy elérkeznek az események ahhoz a ponthoz, amikor azt mondhatom: eddig!

Malek Miklós-Szenes Iván (Hofi Géza) : Egy kiöregedett vadászkutya dala
Amikor még fiatal voltam,
Erd
őbe vittek, ahol vígan kóboroltam.
Űztem én a nagy és kis vadat,
Jutott nekem mindig néhány apró kis falat.
Régen volt!

Az évek jaj, szép lassan teltek,
Míg loholtam én, mások vígan pihentek.
A lábam szívem már nem fiatal,
Az ígéretekb
ől maradt egy dal.

Egy kiöregedett vadászkutya,
Vonyítva ül a kátyúba.
A h
űséget én nemcsak mutattam,
Emlékezz rá, érted mennyit ugattam.
Ti kiöregedett vadászebek,
Csont helyett jött a nyugdíj rendelet,
Értetek a szívem majdnem megszakad.

Hogy hittem én, én ifjú állat,
Jó lesz nekem majd mindenkor tenálad.
Hisz a gazda mindig úgy kényeztetett,
Csak gyomorrontáskor éheztetett.

Egy kiöregedett vadászkutya,
Vonyítva ül a kátyúba.
A h
űséget én nemcsak mutattam,
Emlékezz rá, érted mennyit ugattam.
Ti kiöregedett vadászebek,
Csont helyett jött a sok-sok rendelet,
Értetek a szív majd megszakad.
De a rosszban jó, hogy ugatni már szabad,
Hogy ugatni már szabad!
Hogy ugatni még szabad?

Nem tudom én mit hoz a holnap,
Az új kutyák mind frissen csaholnak.
Nem tudok én mást vonyítani:
Az igazságból elveszett...
Az igazságból elveszett...
Az igazságból elveszett az "i"!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eszel.blog.hu/api/trackback/id/tr696350309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása